Table of Contents

Mi is az a Season? Merülhet fel jogosan a kérdés. A szezonok a Diablo 3-as megfelelői a Diablo 2-es Ladderek-nek, a 2.1-es Patch-csel kerültek a játékba, nagyból egy időben, ahogy a Reaper of Souls kiegészítő megjelent. Lényegük, hogy teljesen 0-ról kezdve pár hónap alatt ki meddig jut a Greater Rift-ek szintjein. Általánosságban mindig akkor kezdődnek, amikor a következő nagy patch elindul, ilyenkor kerülnek bemutatásra az új set-ek, legendary eszközök/képességek, illetve a nagyobb változtatások. A legtöbb alkalommal valamilyen  extra esemény is társul hozzájuk, például dupla  számú Goblin jelenik meg, vagy a Kanai’s Cube-ba + egy hely van. A jutalom pedig egy egyedi portré keret, valamilyen pet, ami elkísér minket és akár egy extra stash az az tároló fül. Ehhez persze az úgy nevezett Season Journey feladatait teljesítenünk kell!

Egészen 2017 Márciusáig a konzolos verziókon nem volt elérhető a Season. Playstation-ön, Xbox-on  és Nintendon csupán a 10. szezontól kezdődően vehettek részt a játékosok, viszont onnantól minden Season egyszerre, párhuzamosan fut minden platformon, noha cross platform sajnos nincsen.

Diablo 3 szezonok

Mikor egy szezon véget ér minden, amit összegyűjtöttünk, paragon szintek, felszerelés, currency-k, Bloodshard limit, hozzáadódik a non-seasonal részéhez az account-unknak. Tehát aggodalomra semmi ok, nem vész el semmilyen progress, amit a season alatt összegyűjtünk. Sőt még arra is van lehetőségünk, hogy ha megkedveltünk egy karaktert,  hogy a rebirth gombbal szezononként 3x átalakíthassuk már meglévő karakterünket.

Season Journey

A 4. szezon során kapott egy interface-t az elérhető feladatok összessége, így könnyebben nyomon követhető lett hogyan is állunk. Az 5. pedig bevezette a Haedrig’s Gift jutalmat. Chapter 4 teljesítése esetén, kiválthatjuk egy az aktuálisan kiemelt  Set 6 darabját (2-esével), egy karakterünkön. Az első 4 fejezet, nem tartalmaz különösebben nagy kihívásokat, az érdekes része innentől kezdődik.

A Slayer, Champion, Destroyer, Conqueror és Guardian feladatok azok, amik a kihívást jelentik, ott is főleg az utolsó kettő. Értük már külön maradandó jutalom jár, ha a Conqueror fülön található összes feladatot teljesítettük  akkor  +1 véglegesen megmaradó tároló fület kapunk, ami egyre nagyobb értéknek számít, minél többet játszunk a játékkal. Ha pedig a Guardian feladatai is teljesülnek, egy egyedi portré keret és egy non combat pet üti a markunk. Ami  azon kívül, hogy végtelenül  aranyosak szoktak lenni, és többet nem megszerezhetőek,  szorgosan gyűjtik nekünk a goldot.

A feladatok közül nem hívnám könnyűnek egyiket sem, viszont a többségük, hamar teljesíthető egyedül is, lényegében akármelyik build-et használva, amit már bemutattunk! Ám mikor azokkal végeztünk, jöhetnek a Conquest-ek, ezek a szezonok végső kihívásai, amik közül némelyik egyedül nem is megoldható.

Diabklo 3 Conquests

Ezek a kihívások szezononként variálódnak, de szerencsére az alábbiak közül mindig van 5 darab, melyből  elegendő 3-at teljesíteni a végső jutalomért. Ráadásul hardcore módban is teljesíthető ugyanazon feladat még egyszer, hogy ez egyszerűbbé teszi-e a dolgunkat, azt döntsétek el ti. 

  • Boss Mode: 20  percen belül öljük meg az összes Boss-t, Torment X vagy magasabb szinten
  • Avarice: Gyüjtsünk össze 50 millió Gold-ot egyszerre a The Vault-on  kívül.
  • Speed Demon: Teljesítsünk egy Rift-et 2 percen belül, Torment X vagy magasabb szinten (A 2 percbe bele tartozik a Rift bezárása is Orek-nél)
  • Curses!: Egy Cursed Chest-nél öljünk meg 350 ellenfellet mielött lejár az idő, Torment X vagy magasabb szinten
  • Divinity: Teljesítsünk egy 75-ös Greater Rift-et egyedül.
  • Masters of the Universe:Teljesítsünk 8 Set Dungeon-t tökéletesen
  • On a Good Day: Húzzunk fel 6 legendary gem-et 65-ös szintre (ez a szezonok folyamán, egyre magasabbra nőhet)
  • Sprinter: Maximum szinten 1 óra alatt menjünk végig a történeten  Act I-től Act V-ig!
  • The Thrill: Teljesítsünk egy 45-ös szintű Greater Rift-et bármilyen Set bonusz nélkül.
  • Years of War: Teljesítsünk egy 55-ös szintű Greater Rift-et, 6  különböző Class Set-tel

Seasons

szezonok Dátumai

Season Kezdet Vég Időtartam
1 29 Aug 2014  03 Feb 2015 22 hét, 4 nap
2 13 Feb 2015 05 Apr 2015 7 hét, 3 nap
3 10 Apr 2015 23 Aug 2015 19 hét, 2 nap
4 28 Aug 2015 30 Dec 2015 17 hét, 5 nap
5 15 Jan 2016 15 Apr 2016 13 hét
6 29 Apr 2016 22 Jul 2016 12 hét
7 05 Aug 2016 14 Oct 2016 10 hét
8 21 Oct 2016 30 Dec 2016 10 hét
9 06 Jan 2017 17 Mar 2017 10 hét
10 31 Mar 2017 23 Jun 2017 12 hét
11 20 Jul 2017 20 Oct 2017 13 hét
12 09 Nov 2017 11 Feb 2018 13 hét, 3 nap
13 23 Feb 2018 03 Jun 2018 14 hét, 2 nap
14 15 Jun 2018 16 Sep 2018 13 hét, 2 nap
15 21 Sep 2018 06 Jan 2019 15 hét, 2 nap
16 18 Jan 2019 12 May 2019 16 hét, 2 nap
17 17 May 2019 18 Aug 2019 13 hét, 2 nap
18 23 Aug 2019 10 Nov 2019 11 hét, 2 nap
19 22 Nov 2019 01 Mar 2020 14 hét, 2 nap
20 13 Mar 2020 21 Jun 2020 14 hét, 2 nap
21 03 Jul 2020 08 Nov 2020 18 hét, 2 nap
22 20 Nov 2020 28 Mar 2021 18 hét, 2 nap
23 02 Apr 2021 18 Jul 2021 15 hét, 2 nap
24 23 Jul 2021    

 

Season 1

Az első Season még csak a felszínt súrolgatta, alig lehetett valamilyen jutalmat szerezni, inkább a versengésen és az új item-ek bemutatásán volt a hangsúly. 2014 Augustus 29-én indult és a maga 157 napnyi futásával jelenleg is a leghosszabb szezonnak minősül.

Jutalmak és újdonságok

Limitált Jutalmak:

  • Conqueror’s Shako & Conqueror’s Pauldrons transmogrifications
  • Exclusive banner: Shape, Pattern, Accent, Sigil

Bemutatott Legendary-k:

Season 2

Az első szezon a leghosszabb, míg a második a legrövidebb volt. Itt még lehetett érezni, hogy nincs tökéletesen belőve az ideális időintervallum 1-1  szezonra. Ám  az már biztos volt, hogy az új item-ek nagy sikert aratnak. És ezúttal nem csak új legendary felszerelést, de gem-eket is kaptunk

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Conqueror’s Legguards & Sabatons transmogrifications
  • Exclusive banner: Shape, Pattern, Accent, Sigil

Bemutatott Legendary-k:

Season 3

A harmadik szezonban kaptunk először valami igazán  különlegeset, amit eddig nem. Egy zászlót melynek kozmetikán kívül nem volt funkciója, viszont annak, akkoriban még nagyon kiemelkedő értéke volt. Nemes egyszerűséggel kiválaszthattuk, hogy a hátunkra erősítve lobogjon. Illetve kaptunk  további 2 új Legendary Gem-et, amiket sajnos azóta sem nagyon tudunk buildek-ben jól alkalmazni.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Conqueror’s Cuirass & Gauntlets transmogrifications
  • Seasonal pennant
  • Exclusive portrait frame

Bemutatott Legendary-k:

Season 4

A 4 szezonnál már kapiskálta a Blizzard mire is vágynak a játékosok. Most először kaptunk jutalmul az erőfeszítéseinkért egy pet-et! És ekkor lett bevezetve a Season Journey is. Illetve további új Legendary-kat, és az egyik legsűrűbben használt Gem-et a Bane  of the Strickent is ezzel a Patch-csel kaptuk meg. Arról nem is beszélve, hogy a Kanai’s Cube bevezetése is ezzel egy időben történt, amit a Diablo II-es Horadric cube formájára alkottak meg.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Exclusive portrait frames
  • Frost hound pet
  • Conqueror’s Shako & Conqueror’s Pauldrons transmogrifications (újra)

Bemutatott Legendary-k:

Kanai’s Cube

A Diablo II-es Horadric Cube utódja több okból kapott új nevet és bizonyos tekintetben új funkciót is, ám a legnagyobb oka egyik jószívű kollégájuk felé mutatott tisztelgés. Kevin Kanai Griffin, aki 2005-ben csatlakozott a csapathoz, amikor a World of Warcraft Burning Crusade kiegészítőjén kezdtek dolgozni, majd átkerült a Diablo III környezeti elemekért felelős részlegére, sajnálatos módon 2014-ben elhunyt. Az ő nevét és szellemét tették ezzel a tárggyal halhatatlanná. 

Minden Season elején össze kell szedjük a kockát, egyrészt, hogy a Season Journey feladatait teljesíteni tudjuk, másrészt mert nélküle 3 darab felszerelés képességével gyengébbek lennénk. Tehát egy kötelező eleme minden szezonnak, a rutinos játékosok már csak átszaladnak a játék elején lévő részeken, ám biztos vagyok benne, hogy a legtöbben ha csak egy pillanatra is, de megállnak tisztelegni Kevin Barbárja előtt, míg a kocka megszerzését intézik. Ez pedig szerintem a Blizzard részéről egy elképesztően gyönyörű gesztus!

Season 5

Az ötödik szezon volt az első, ahol az új Legendary-kat, illetve az átdolgozásokat egyszerre élesítették Non season és a Seasonal módokban is. Az exkluzivitás helyett a szezonban induló játékosok szert tehettek a Season Journey elején egy  teljes set-re, ami akkor éppen  kiemelésre került. Ismételten  megszerezhető volt egy újabb pet és most először juthattak hozzá a legrátermettebb játékosok az első extra tároló fülhöz.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Bonus stash tab #1
  • Exclusive portrait frames
  • Old Growth (Wickerman) pet
  • Conqueror’s Legguards & Sabatons transmogrifications (újra)

Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

Season 6

Ez a szezon hatalmas hangsúlyt fektetett a pet-ekre. Ám nem a season jutalmaként, hanem ritka, alacsony eséllyel eső megannyi kis apróságot vezettek be a játékba, mind season és  non-season módokban. Ezek megszerezhetőek gyakorlatilag bárhonnan, de az egyetlen “fix”, ahonnan eshet az a Menagerist Goblin.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Bonus stash tab #2
  • Seasonal pennant
  • Exclusive portrait frames
  • Conqueror’s Cuirass & Gauntlets transmogrifications (újra)

Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

Season 7

A hetedik szezon volt az ahol, a ma is használt forma megszületett. Összességében az első 4  kihívás csoportba kerültek a könnyebb és kisebb  jutalmat érő feladatok, és a Slayer-től felfele találhatjuk meg az igazán komoly dolgokat, amiért a + stash és a kis házi kedvenc jár. Ezzel a patch-csel kerültek be a játékba a Tormant X-XIII-as nehézségek is, ami miatt nehezedtek a Season Journey bizonyos feladatai.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Bonus stash tab #3
  • New pet: Dream of Piers
  • Exclusive portrait frames
  • Conqueror’s Shako & Conqueror’s Pauldrons transmogrifications (újra)

Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

Season 8

A nyolcadik szezon volt talán a legjelentéktelenebb az összes közül, talán az lehet az oka, hogy nem sokkal előtte indult el az Overwatch és emiatt kevesebb figyelmet  fordítottak a Diablora. Lényegében semmi újat nem kaptunk, nem  változott egyik item sem, és nem érkezett új eszköz, egyedül a  Season  jutalma nyújtott némi  izgalmat.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Bonus stash tab #4
  • Anguish’s Grasp (Andariel’s wings)
  • Exclusive portrait frames
  • Conqueror’s Legguards & Sabatons transmogrifications  (újra)

Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

  • N/A

Season 9

A Season 9 sem hozott túlsok újdonságot, de legalább némi átalakítást és néhány új item-et kiadtak.

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Bonus stash tab #5
  • Pandemonium-themed portraits
  • Rocky (a cosmetic pet)
  • Conqueror’s transmogs (újra)

Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

Season 10

Ez volt az első season, ami a konzolosok számára is elindult, igaz továbbra sem lett elérhető a crossplatform és, noha nagyon örültünk neki, sajnos rövid időn belül elszaporodtak a csalók, akik 3 Legendary Gemet helyeztek fegyverekbe, és felszerelésekbe, ami miatt teljesen legyőzhetetlen buildeket hoztak létre. Ezen kívül viszont nem sok minden történt ennél a szezonnál. Se új felszerelés, se átdolgozás, feltehetően mert a Necromancer bevezetésével voltak elfoglalva

JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

Limitált Jutalmak:

  • Bonus stash tab #6
  • Black Soulstone-themed portraits
  • Loremaster pennant
  • Conqueror’s transmogs (újra)

    Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

    • N/A

    Season 11

    A Season 11 több szempontból is különleges szezon volt. Többek között most először szállhattak versenybe a Necromancer játékosok. Érdekesség, hogy egy nappal korábban indult a tervezettnél. Azért, hogy a hétvége előtt minden a PTR (Public Test Realm) -on fel nem fedezett hibát javítani tudjanak. Viszont sajnos ezúttal sem kaptunk új felszerelést, de még újragondolást sem a régieken. Minden bizonnyal úgy gondolták, hogy a Necro elég friss ahhoz, hogy elegendő újdonsággal töltse fel a szezont.

    JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

    Limitált Jutalmak:

    • Bonus stash tab #7
    • Emerald Dragon pet
    • Treasure Goblin-themed portrait
    • Conqueror’s transmogs(újra)

      Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

      • N/A

      Build-ek:

      Ebben a Season-ben összesen 5 darab build-et készítettünk el, melyek mindegyike képes volt az akkori “csúcs” elérésére. Igyekeztünk a lehető legjobban variálni a karaktereket, hogy mindenki a játékstílusának megfelelővel játszhasson. 

      Elkészült…

      • egy Whirl-Wind Barbár, ami azóta átalakult, de még mindig játszható,
      • egy Hydra Wizard, ami Season 22-ben szintén kisebb átalakítás után visszatért,
      • a legélvezetesebb Monk build az Exploding Palm,
      • egy Soul Reaper Witch Doctor, mely akkor még a karakter legnagyobb teljesítményét érte el,
      • és a legerősebb Demon Hunter build ami még ma is megállja a helyét, még akkor is ha mára már letaszították a trónról, az Impale Demon Hunter

      Kivételes Season

      Ám nem csak emiatt volt kiemelkedő, ez alatt volt az első saját készítésű build bemutatónk is, amit azóta rengeteg követett. Ekkor még a Greater Rift 70 nagy teljesítménynek számított, nem úgy ma amikor a 75 teljesítésével válik elérhetővé a Torment XVI, ami jelenleg a legnehezebb fokozata a játéknak (nem számolva a végtelenségig növekedő Greater Rift-eket). Ugyan ma már nem különösebben okoz kihívást a többségnek ezen szint elérése, akkoriban még a 70-hez is kellett egy jól összerakott build.

      Season 12

      Az előző szezonban még elnéztük, hogy nem történt semmi, hiszen legalább a Nercomancer elérhető lett, ám sokaknak nagy csalódást okozott, hogy a 12. szezon sem hozott semmilyen új item-et vagy legalább kis átdolgozást némelyik kevésbé használt eszközön. Kaptunk egy újabb megszerezhető szárnyat, mely pusztán kozmetikai célt szolgál, protrait frame-et, a 8. tároló fület és persze ha még nem lett volna meg, akkor a  Conqueror’s transmog-ot, ami ekkorra már technikailag részvételi jutalomnak minősült.

      JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

      Limitált Jutalmak:

      • Bonus stash tab #8
      • Fiacla-Géar wings
      • Heaven portrait
      • Conqueror’s transmogs (újra)

        Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

        • N/A

        Build-ek

        Ugyanazt a célt magunk előtt tartva, hogy a készített videó elmagyarázza és bemutassa az adott karakter-t hogyan kell felszerelni, milyen képességeket, passzívokat használjunk a lehető legmagasabb Greater Rift szint eléréséhez, létrejött egy Condemn Crusader, Skeleton Mage Necro, Hota Barbár és a személyes kedvencünk az Inferno Bell Monk. Ezek a mai napig életképes összeállítások, persze pár ponton már változtatni kell rajtuk.

        Nem állunk meg!

        Persze az, hogy a Blizzard ellustálkodta ezt a szezont is, nem jelentette, hogy mi is így tettünk, a build-jeink száma további 4 darabbal bővült a 12. szezon alatt kiegészítve az előzőket úgy, hogy immáron minden karakterhez elérhető lett legalább egy Magyar Guide a Greater Rift-ezéshez

        Season 13

        Ismételten egy szezon ahol semmi, de semmi nem történt, se új item-ek, se átdolgozások, de még csak egy patch sem érkezett az előző Season-ben kapott óta. Így hát mi korábbi általunk még nem publikált build-ekkel kezdtünk el foglalkozni újra. Mely gyakorlatilag 3, de valójában 2 darab build-et szült.

        JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

        Limitált Jutalmak:

        • Bonus stash tab #9
        • Blaine’s Bear pet
        • Imperius-themed portrait
        • Conqueror’s transmogs (újra)

          Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

          • N/A

          Vegyünk elő valami régit

          Mivel semmi újdonságot nem nyújtott a szezon, ezért úgy döntöttünk, hogy előveszünk pár régebbi build-et, amiket még nem mutattunk be és megnézzük hogyan szuperálnak.

          Mivel a 12. szezonban nem voltak a kiválasztott 4 között úgy döntöttünk, hogy a Demon Hunter Multishot, illetve a Wizard Meteor build-jét fogjuk bemutatni. Ami érdekes ez utóbbiban, hogy a videó 2 részre lett szedve, ugyanis kétféle teljesen jól működő verziója is volt. Az egyik a Firebird’s Finary míg a másik a Tal’Rasha’s Elements set-et vette alapul. A Multishot a mai napig működőképes némi átalakítással, ám sajnos a Meteor build-ből maximum a Tal’Rasha verziót tudnánk feléleszteni, a Season 23-as patch-csel a Firebird’s Finary set olyan átalakítást kapott, ami miatt sokkal erősebb build-et lehet köré építeni mint elődjével.

          Season 14

          Ha valamelyik akkor ez a szezon volt az igazán különleges. Season 14-ben jelentek meg a tematikus szezonok, ez annyit takar, hogy valamilyen témát követ a teljes időtartam alatt. Amivel kezdtünk az a Season of Greed volt, ez annyiban merült ki, hogy minden Treasure Goblin duplán jelent meg a játékban (kivéve a Vault-ban, a Bandit Shirne-ból érkező illetve a Goblin Riftek esetén).  Sajnos ebben a szezonban item átalakítás illetve új legendary-k nem érkeztek, így új buildet sem prezentáltunk, viszont a Goblinokról készített bemutatónk hasznos lehet azoknak akiknek van kérdése a témában.

          JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

          Limitált Jutalmak:

          • Bonus stash tab #10
          • Tal Rasha thamed portrait frame
          • Tyrael-themed pennant
          • Conqueror’s transmogs (újra)

          Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

          • N/A

          Greed – kapzsiság

          Arany, arany, arany, meg 1-1 ékkő is hullani szokott. A Goblinok rengeteg kincset hordoznak magukkal, vannak ritka kisállatok, amik követnek minket, nyersanyag a felszerelés készítéshez masszív mennyiségben, szivárvány színében pompázó portálok egy másik világba és még rengeteg más, amiért mindig örömöt okoz találkozni egy zsákos kis rossztevővel.

          Season 15

          Ez a szezon a “Boon of Horadrim” elnevezést kapta méghozzá azért, mert a Bounty-kból szerzett ládák (Horadric Caches) duplán jártak minden teljesített Act után. Ez nagyban megkönnyítette azoknak a buildeknek a használatát, melyekhez elengedhetetlen elem volt a Ring of Royal Grandeur, hiszen ezt a gyűrűt kizárólag Act I illetve Act IV-es Bounty ládából lehetett megszerezni, és időnként több mint élvezhető mennyiségű kört kellett menni ahhoz, hogy meglegyen. Dupla eséllyel ez igen csak karcsúsodott. Sajnos új felszerelés vagy a régiek átalakítása ezúttal sem történt így a korábbi buildek maradtak csak terítéken.

          JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

          Limitált Jutalmak:

          Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

          • N/A

          Season 16

          Előző “testvéréhez” hasonlóan ez a szezon is egy hangzatos névvel indult el… “Season of Grandeur” , és hogy ez mit jelentett? Nos nemes egyszerűséggel annyit, hogy a Ring of Royal Grandeur képessége passzívan aktív volt minden szezonális játékosnak. Érdekesség, hogy ez volt az első olyan speciális hatással ellátott szezon, ahol a normál játékosok nem élvezhették az előnyt. Buildek terén sajnos megint csak nem született semmilyen kiemelkedő összeállítás, ugyanis a gyűrű tényleges használata akár a Kanai’s cube-ban, akár felszerelésként hordva nem aktiválódott kétszer. Így a nap végén minden korábbi build annyit változott, hogy a gyűrű helyett egy Unity vagy Convention of Elements került használatra, amelyik éppen hiányzott az adott összeállításból.

          JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

          Limitált Jutalmak:

          • Bonus stash tab #12
          • Call to Adventure (Guardian) portrait frame
          • Wings of Lempo
          • Conqueror’s transmogs (újra)

          Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

          • N/A

          Season 17

          Az előző 3 szezon sikere után a Blizzard realizálta, hogy a szezonális buffok, nem csak élvezetesek, de új build ötleteket is szülhetnek. Főleg akkor ha a “Season of Nightmares” -hez hasonló ötletekkel jönnek. Ebben a szezonban A Legacy of Nightmare set az-az a két set gyűrű képességét kaptuk meg passzívan miszerint minden egyes felszerelés, ami Ancient Legendary volt, darabonként 750% + sebzést és 4% védelmet biztosított. 

          JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

          Limitált Jutalmak:

          Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

          • N/A

          Csak azért sem követünk másokat

          Ahogy fentebb olvashattátok, a 17. szezon arra éleződött ki, hogy olyan buildeket hozzunk létre, amikben nem a Set-ek a főelemek. Na hát mi csak azért is olyan builddel készültünk, ami egy set köré épül. Igaz van LoN (Legacy of Nightmare)  verziója is, de ekkoriban ez még erősebbnek bizonyult. A Leap Quake Barbár egy számunkra mindig is érdekes koncepció volt. Már korábban is voltak arra utaló jelek, hogy egyszer életképes ereje lesz, ám egészen eddig várnunk kellett rá.

          Season 18

          Az előző pár Seasonal Buff túlságosan is a játék végére fokuszált. Ezúttal szerettünk volna valami mást kipróbálni, valamit ami több előnnyel jár azoknak a játékosoknak is, akik nem csupán a Greater Rift-ek és a Leaderboard miatt játszanak az adott szezonban. Erre találtuk ki Triune’s Will-t ami három különböző hatást aktiválhat és már az első szinttől kezdve, egészen a játék legvégéig erőteljes buff-okkal látja el a játékosokat.”

          -Mondta az egyik fejlesztő

           

          • Triune’s Will: Minden képesség akitválhat egy fénylő kört a pályán melyben benne állva az alábbi előnyökre tehetünk szert.
            • Triune of Love (Power): 100% damage bonus
            • Triune of Determination (Resource Reduction): 50% energia költség csökkentés
            • Triune of Creation (Cooldown Reduction): Felgyorsított töltési idő
          JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

          Limitált Jutalmak:

          • Bonus stash tab #14
          • Blood Shard portrait frame
          • Samhain pennant
          • Conqueror’s transmogs (újra)

          Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

          • N/A

          Season 19

          “Season of the Eternal Conflict ezen a néven emlegetik a Diablo III 19. szezonját, jó ég már 18 season-nel végeztünk… Durva belegondolni, bár amíg a Blizzard, olyan jó kis buffokkal látja el a játékot, mint amit itt is kaptunk, meg sem érzi az ember, hogy hány ezer órát tölt egy-egy karakterrel.

          A Pandemonium, tematikáját követve kapunk buffokat a Kill-Streak-ek az az a folyamatos mészárlás után.

            JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

             Limitált Jutalmak:

            • Bonus stash tab #15
            • Eternal Woods (portrait frame)
            • Dream of Piers (pet)
            • Conqueror’s transmogs (újra)
            • Portrait of Valor (portrait frame)
            • Angelic Goblin (pet)

            Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

            Kössük össze azokat a Kill-eket

            A szezon teljes ideje alatt minden egyes játékos egy halmozódó buff-ot szerezhetett, ami megmaradt egészen addig, amig 5 másodpercen belül az előzőtől számítva megütött vagy megölt egy ellenfelet. Ezek egyenként 0,05% mozgási sebességet és 0,1% sebzés bonuszt adtak, ami maximum 1000x halmozódhatott fel. Továbbá bizonyos “mérföldköveket” elérve egyéb hatások is életbe léptek.

            • 15 Kills: 5 massziv energia tornádó indult el
            • 30 Kills: Dark Geysers az ellenfelek alatt
            • 50 Kills: Robbanó Csirkék keresik áldozataikat
            • 100 Kills: Hullák hullanak az égből
            • 150 Kills: Egy széles Frost Nova lefagysztja az ellenfeleinket
            • 200 Kills: Kincses ládák potyognak az égből
            • 300 Kills: egy tűzgyűrű felemészt mindent
            • 400 Kills: Meteorok záporoznak a földiekre
            • 500 Kills: Angyalok szállnak alá, hogy a segitségedre legyenek
            • 1,000 Kills: ??? (Tűz pentagram jelenik meg)

            Season 20

            A szezon témája a “Season of the Forbidden Archives”, hogy ez mit jelent? Nos a Kanai’s Cube három helye, mind bármilyen felszerelést képes volt aktiválni, tehát nyugodtan használhattunk 3 fegyvert, páncélzatot vagy akár ékszert is annak érdekében, hogy felkerüljünk a ranglista tetejére. Kaptunk új Set-eket, készültek új build-ek, (még ha nem is az új set-ekkel) de ez a szezon sok lehetőséget biztosított.

            JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

             Limitált Jutalmak:

            Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

            A 13. szezon óta nem igazán készültek el új buildek, egyik alkalommal sem jöttek kiemelkedő újítások vagy nagyszerű game breaking ötletek. Viszont ez a szezon megihlette nagyon sok játékost és olyan összeállításokat is sikerült létrehozni, amik a season buff nélkül is életképesek lettek. Ráadásul már létező összeállításokat is újra elővehettünk mint például a Whirl-wind Barbarian, ami az egyik leggyorsabb farmolásra képes build még ma is.

            A következő buildekkel foglalkoztunk:

            • Whirl-rend Barbár, a Whirl-wind utódja ként a build immáron a rendet is megfelelően alkalmazza.
            • Tempest Rush Monk, leginkább a fent említett build-hez hasonlítható, Monk verzióban ugyanis azon kivül, hogy a legerősebb összeállítások közé tartozik Greater Rift-ekhez, farmoláshoz is igen gyors megoldást biztosít.
            • Valor Crusader, az előző szezonban bevezetett Aegis of Valor set mostanra nőtte ki magát istenigazán, Crusader játékosoknak szinte kötelező volt legalább kipróbálni.

            Season 21

            Nagyon bejött a Blizzard-nak, hogy elnevezik és egy adott témát adnak minden szezonnak, szerencsére a játékosoknak is! Ezúttal a “Trials of Tempests” nevet kapta és alkalmanként (nagyjából 90 másodpercenként) aktiválódott egy elementál támadás a karakterünktől passzívan. Ez minden karakternél ugyanazok közül véletlenszerűen érvényesült és egy bizonyos ideig tartott a hatásuk.

            A következő események történhettek meg:

            • Meteor zápor pusztitja a területet
            • A karakterünk villámot okád
            • Tűzfal emészt fel mindent körülöttünk
            • Puszta energiából tornádók jönnek létre
            • Hatalmas hógolyók hömpölyögnek elöttünk, összezúzva ellenfeleinket
            JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

             Limitált Jutalmak:

            • Bonus stash tab #17
            • Pandemonium (portrait frame)
            • Rocky (pet)
            • Industrial (portrait frame)
            • Stupendous Contraption (pet)
            • Conqueror’s transmogs (újra)

            Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

            Ismételten egy Broken build

            Ebben a szezonban is érdekes és erős buff-ot kaptunk, igyekeztek tartani az előző szezonhoz hasonlóan azt a tematikát miszerint nem csak a játék végi tartalomhoz lesz hasznos az extra segítség.  Ez technikailag sikerült is, viszont minket ez érdekel.

              Lássukhát milyen build-ek születtek:

              • A szezon egyik legnagyobb durranás a GOD Demon Hunter,  build volt, ami a korábbi Impale build-et teljesen le is taszitotta a trónról.
              • A Witch Doctorok sajnos sosem kaptak sok figyelmet, főleg mióta a Necromancer megjelent, éppen ezért nagy öröm volt a Spirit Barrage build összeállitása
              • És ha már Necromancer, az első LoD az az set nélküli build-ünk a Poison Sycthle volt, ami a Bones of Rathma buildet hamar lenyomta.

              Season 22

              Na ha volt szezon ahol sok minden történt akkor ez volt az. A “Shadows of the Past” néven futott season minden játékos számára leidézett egy árnyék klónt, három előre meghatározott build-ből véletlenszerűen akárhányszor egy Pylon vagy Shrine aktiválásra került. Ezen felül mindenki kedvenc kockája a Kanai’s Cube kapott egy negyedik helyet, ahova bármit kiválaszthattunk. És ha ez nem lett volna elég a Haedrig’s Gift, ami a season journey elejét teljesitve jár minden játékosnak és egy hat darabos előre meghatározott set-et tartalmaz három részletben, mostantól tartalmazni kezdte az új set-eket is.

              JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

               Limitált Jutalmak:

              • Bonus stash tab #18
              • Soulstone (portrait frame)
              • Loremaster (pennant)
              • Lost Civilization (portrait frame)
              • Book of Cain (pet)
              • Conqueror’s transmogs (újra)

              Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

              • N/A

               a lehetőségek kihasználása

              Mivel a Haedrig’s Gift az új set-ek közül elérhetővé tette nekünk, hogy egyből beleugorjunk bizonyos karaktereknél a közepébe mi a Wizzard Typhoon Hydra build-jét vettük elő, hiszen journey alapfeladatait teljesítve  szert tehettünk a The Typhon’s Veil darabjaira, amik újjá élesztették legelső összeállításunk egy részét. De ez nem volt elég és elkészült egy Bombardment Crusader build is, ami csak ment, és ment, és ment előre miközben mindent elpusztított, ami az útjába került

                Season 23

                Már-már annyira erősek lettek a karakterek egyes összeállításai, hogy nem tudták mit erősítsenek tovább, igy a 23. szezon keretein belül kaptak egy átdolgozást a follower-ek, ami azt jelenti innentől kezdve, nem csak seasonal, de non-seasonal módokban is, hogy a követőinket felszerelhetjük teljes harci felszerelésben és némely Legendary eszközök képességei aktiválódnak akkor is ha rajtuk vannak, ezek megint csak teljesen új lehetőségeket nyitnak meg számunkra. Ráadásul ez az első szezon ahol a ranglétrát szétbontották nem csak karakterek, de set-ekre is Így a legerősebb build-ek más értelmet nyert.

                 

                JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

                 Limitált Jutalmak:

                • Bonus stash tab #19
                • Treasure Goblin (portrait frame)
                • Emerald Dragon (pet)
                • Conqueror’s transmogs (újra)
                • Chopping Block (portrait frame)
                • Lacuni Cub (pet)

                Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

                • N/A

                kevés változott, de az durva lett

                A follower-ek felöltöztetése teljes értékű karakternek komoly szerepet, és nagy segítséget nyújthat 1-1 build-nél, ám az igazán nagy változást a Wizard Firebird set-jében tapasztalhatjuk, ami olyan erős lett, hogy belaggolatja a játékot. A Clone Army Wizard, jelenleg a legerősebb összeállítások közé tartozik.

                Mivel a ranglétrák külön set-enként is elérhetőek lettek, megjelentek olyan buildek is melyek eddig irrelevánsak voltak, hiszen a 90-100-as Rifteket is alig alig bírták. Ez sajnos jelenleg is igaz viszont az újításnak köszönhetően akár 80-assal is lehetünk a top 100 ban. Nos a Monk Raiment of a Thousand Storms összeállatási pont ilyen, a csak erőforrást generáló képességek köré épített build-del hatalmas élvezet játszani. 

                Season 24

                A 24. szezon témája egy a Diablo II-ben már bemutatott affixet hoz újra el, méghozzá az Etheral fegyvereket. Ezek mindegyik-e egy egyedi Class Spcifikus képesség és passzív buff-fal lesznek ellátva és összesen 21 darab lesz megszerezhető a szezon alatt, mindegyik Classnak 3.

                Azokat a játékosokat akik mind a 21 darab ethereal tárgyat összegyűjtik a Feat of Strength, Ethereal Recollection jutalomban részesítjük. Azok a játékosok, akik ezt megvalósítják, megkapják az etherealokra vonatkozó transmog lelehetőséget a jövőbeli szezonális és nem szezonális játékhoz.

                JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

                 Limitált Jutalmak:

                • Bonus stash tab #20
                • Fiacla-Géar wings
                • Heaven portrait
                • Terror Resurrected Portrait 
                • Lesser Mummy pet
                • Conqueror’s transmogs (újra)

                Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

                • Etheral Fegyverek

                Etheral Ereklyék Ereje

                Diablo II-ben lettek bemutatva és kiemelkedően erősek voltak a szokásos felszereléshez képest. A 24. szezonnal Diablo III-ban is elérhetőek lesznek.

                Ezek a tárgyak egy erős tulajdonságot fognak tartalmazni. Ez azt jelenti, hogy ezek a fegyverek egy véletlenszerű osztályfegyver (wizard, barbár, stb) legendás tulajdonságát és egy véletlenszerű osztály-passzív skillt fognak dobni. Az ethereal tárgyaknak egyedi ikonjai, nevei, elemtípusai és hangjai lesznek, ahogy azok a Diablo II-ben eredetileg is megtalálhatóak voltak.

                  • Az ethereal fegyverek accounthoz kötöttek, és csak szörnyek, ládák és összetörhető tárgyak dobhatják ki őket, de ehhez nem szükséges, hogy a karakter 70-es szintű legyen. Az ethereal tárgyakat nem lehet megszerezni a Kanai-kockán vagy Kadalán keresztül.
                  • Az ethereal tárgyak drop rateje, azaz megtalálási gyakorisága az ancient és a primal tárgyak közé van beállítva.
                  • Karakterosztályonként 3 egyedi ethereal tárgy van. Minden ethereal rögzített statokkal rendelkezik, és egy véletlenszerű legendás fegyver-tulajdonságot és egy véletlen passzív képességet ad a karakterosztálynak megfelelően.
                  • Egyszerre csak egy ethereal tárgyat viselhet a karaktered.
                  • Az ethereal tárgyak figyelmen kívül hagyják az tárgyak tartósságának csökkenését.
                  • Az ethereal tárgyakon található legendás erők és passzív képességek nem adódnak össze ha ugyanazt a tárgyat már használod akár a Kanai kockában akár a felszerelésedben.
                  • Az ethereal tárgyakat nem lehet enchantolni, transmogolni, reforge-olni, illetve nem lehet velük kereskedni.
                  • Az ethereal tárgyakat lehet augmentálni.

                  Nem csak az Etheral Fegyverek a fontosak

                  Ugyan a season 24 fegyverei felettébb figyelemreméltóak, nem szabad megfeletkeznünk a leaderboard harcosokról sem. a 24 szezon alatt most először készitettük el a Wizzard Frozen Orb build-jét.

                  Season 25

                  Diablo 2 Reusrrected  megjelenése utáni első szezon, mi másról is szólhatna mint a Soul Shard-okról? 7 darab egyedi shard-ot kapunk melyek mindegyikét 3 szinttel tudjuk erősíteni a Hellforge Ember segítségével. A 3 Prime Evil Shard-ját a sisakunkba míg a 4 Lesser Evil Shardot fegyverbe tudjuk elhelyezni

                  JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

                   Limitált Jutalmak:

                  Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

                  • Soul Shard-ok

                  Soul Shard-ok és a Hellforge Ember

                  A 25. szezon egyedülálló ereklyéi bárhonnan eshetnek a játék során, ám a Soul Shard-okhoz nagyobb eséllyel juthatunk hozzá Boss-ok legyőzésekor. Ezek nem cserélhetők  viszont felhasználhatóak a Kanai’s Cubeban vagy lebonthatók. Ahogyan a legtöbb ilyen erővel rendelkező tárgy ezek sem vihetők át Normál módra a szezon végeztével.

                   

                   Prime Evil Soul Shards

                      Sliver of Terror 

                      • Base Power: A képességeink töltési ideje 25%-kal emelkedik. Viszont minden cooldown-on lévő skill után 12.5% védelmet és sebzést kapunk,
                      • Additional Powers:
                        • A támadási sebesség és kritikus csapás esélye 5%-kal nő minden cooldown-on lévő skill után.
                        • 100 meggyilkolt ellenfél után egy pusztító tűzgyűrűt engedünk szabadjára.
                        • Ha 3 vagy annál több képességünk van töltés alatt akkor a tűz és villám képességeink 50%-kal nagyobb sebzést okoznak.

                          Sliver of Terror 

                          • Base Power: A képességeink töltési ideje 25%-kal emelkedik. Viszont minden cooldown-on lévő skill után 12.5% védelmet és sebzést kapunk,
                          • Additional Powers:
                            • A támadási sebesség és kritikus csapás esélye 5%-kal nő minden cooldown-on lévő skill után.
                            • 100 meggyilkolt ellenfél után egy pusztító tűzgyűrűt engedünk szabadjára.
                            • Ha 3 vagy annál több képességünk van töltés alatt akkor a tűz és villám képességeink 50%-kal nagyobb sebzést okoznak.

                              Shard of Hatred 

                              • Base Power: 15%-kal kevesebb sebzést okozunk ha 3 vagy annál kevesebb ellenfél van 25 yardon belül, amennyiben viszont 3 nál több mindegyik ellenfél után + 5% sebzést kapunk maximum 10x felhalmozva.
                              • Additional Powers
                                • Egy Elit ellenfél legyőzése minden egyéb ellenfelet 40 yardon belül oda húz, ahol meghalt.
                                • A mozgási sebességünk 50%-kal nő, viszont minden ellenfél után 25 yardon belül 10%-ot vesztünk a sebességünkből maximum 70%-ig emelve ezt.
                                • Az eredeti 5%-os sebzés növekedés 10%-ra nő.

                                  Fragment of Destruction 

                                  • Base Power: Minden ellenfélen át tudunk haladni, és mindegyik, amelyiken átmegyünk kap egy Mark of Destruction-t 7 másodpercig. Minden elpusztult ellenség aki meg volt jelölve 1 másodperccel csökkenti a képességeinken lévő töltési időt. Ha a jel előbb jár le minthogy a lény meghalna az életerőnk 2%-át elszenvedjük sebzésként. Amennyiben az életerőnk 35% vagy az alá csökken, nem kerülnek fel a jelek. Marks are not applied if you are below 35% health.
                                  • Additional Powers
                                    • 25% esélyünk van, hogy ha egy megjelölt ellenfél meghal visszatöltsünk 5% életerőt.
                                    • Maximum 10 alkalommal 5% sebesség növekedést kapunk 7 másodpercre, amikor felkerül egy Mark of Destruction.
                                    • Egy lángcsóvát hagyunk magunk mögött, ami kivégzi a megjelölt ellenfeleket ha azok 10% életerő alatt vannak.
                                  Diablo 3 soul shards

                                  Lesser Evil Soul Shards

                                  Stain of Sin 

                                  • Base Power: 25%-kal kevesebb sebzést okozunk, amikor megölünk 50 ellenfelet, akkor egy vér tócsa keletkezik, ami 150%-kal növeli a sebzésünket elit ellenfelek ellen.
                                  • Additional Powers
                                    • A tócsa innentől deaktiválja az Elitek képességeit a területén belül.
                                    • További Rift Orb-okat kapunk egy elit legyőzéséért.
                                    • A tócsa összegyűjti az orbokat.

                                  Remnant of Pain 

                                  • Base Power: A Kritikus csapás esélye 15%-kal csökken, viszont minden lebénított ellenfél elleni ütés garantál crit. lesz.
                                  • Additional Powers
                                    • Az ütéseinknek 50% esélye van arra, hogy lefagyasszák az ellenfeleinket, ha Cold képességgel sebezzük őket mikor megfagytak további 20% extra sebzést kapunk.
                                    • Ha a mozgási sebességünk 50%-nál nagyobb, akkor át tudunk haladni az ellenfeleken, amikor ez megtörténik hátra lökjük és elkábítjuk őket.
                                    • Ha kritikus csapást viszünk be akkor a támadási sebességünk 5%-kal nő 5 másodpercre maximum 10 alkalommal, ezt a bonuszt a csapattársaink is megkapják.

                                    Dregs of Lies 

                                    • Base Power: 25%-kal kevesebb sebzést okozunk, míg a követőink/ állataink 25%-kall többet
                                    • Additional Powers
                                      • Egy Elit legyőzése 5 másodperccel csökkenti az aktív töltési időinket.
                                      • Ha halálos csapást szenvednénk el, akkor egy árnyék jön létre ami megakadályozza, hogy meghaljuk és 35% életerőre tölt minket vissza, illetve nekünk és a party társainknak +225 All Resist-et biztosit 15 másodpercen át.
                                      • Minden alkalommal, amikor a követőink/ állataink megsebeznek egy ellenfelet 0,5%-kal növekszik a sebzésünk összesen 100x felhalmozva, amikor elérjük a 100-at hirtelen elkezd zuhanni 0-ra.

                                    Essence of Anguish 

                                    • Base Power: Minden alkalommal, amikor Poison sebzést okozunk a töltési idő csökkentésünk és mozgási sebességünk 2,5%-kal nő, viszont ez idő alatt a sebződésünk 5%-kal nő, mindez 10x halmozható.
                                    • Additional Powers
                                      • A sebesség és töltési idő bonuszok 15x halmazhatók.
                                      • Ha poison sebzéssel támadjuk a célpontunkat, ő minden forrásból 50% + poison sebzést fog elszenvedni.
                                      • Egy ellenfél megölésekor az utolsó ütés sebzése 25 yard-on belül minden ellenfélre rárobban.

                                    Season 26

                                    A 26. Seasonban bemutatkozik egy új waveclear alapú Rift az Echoing Nightmare. Ez az első szezonális téma, amely új endgame tartalmat vezet be a játékba. Egyre nehezedő, folyamatosan érkező ellenfeleket kell legyőzzünk, és minél tovább jutunk annál nagyobb lesz a jutalom.

                                    JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

                                    Limitált Jutalmak:

                                    • Bonus stash tab #22
                                    • Tal Rasha thamed portrait frame (újra)
                                    • Tyrael-themed pennant (újra)
                                    • Conqueror’s transmogs (újra)
                                    • Rakkis’ Remembrance portrait
                                    • Toothsome Trooper pet.

                                    Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

                                    • N/A

                                      Echoing nightmare

                                      A 26. szezon az Ancient legendary-k augment-elésére fektette a hangsúlyt, a Riftek-ben szerethető Petrified Scream és az Echoing Nightmare csak szezonális karakterekkel érhetők el. Csak egy játékosnak kell átalakítania a Petrified Scream-et, hogy megnyissa az Echoing Nightmare-t egy többjátékos partiban ezzel kihasználva az értékes és ritka alapanyag adta lehetőségeket. Az Echoing Nightmare kihívás során a nehézség az előrehaladással együtt növekszik, nagyjából úgy kell elképzeljük mint egy gyorsított GR riftet ahol a gyorsabb clear nagyobb nehézségre dob. Amiért pedig megéri küzdeni ebben az új és egyedi Rift-ben az nem más mint a Whisper of Atonement. Ami egy legendás drágakő, amely kizárólag az ancient legendás tárgyak erősitésére használható.

                                      A Patch részleteiről a Hungarian Heroes oldalon olvashattok

                                        Season 27

                                        A 27. szezon bemutatja a „Light’s Calling”- ot, az új szezonális témánkat.  Angelic Crucibles-t fogunk tudni gyűjteni, egy új eszközt és ezt felhasználva bármely Legendás tárgy megszentelhető, véletlenszerűen átitatva azt a három új, osztályspecifikus képesség egyikével.  A tárgy megszentelésekor Ancient-szintű  statok-kal lesz felszerelve a kiválasztott eszköz.

                                        JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

                                        Limitált Jutalmak:

                                        • Bonus stash tab #23
                                        • Eternal Conflict portrait frame (újra)
                                        • Tyrael-themed pennant (újra)
                                        • Conqueror’s transmogs (újra)
                                        • Laurels of Knowledge portrait
                                        • Corvus Cadaverous pet.

                                        Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

                                        • N/A

                                          Angelic Crucibles

                                            Mindegyik cast véletlenszerűen kapja meg az alábbi  három specifikus megszentelt tulajdonság egyikét.
                                          Barbár
                                          • A Whirlwind összehúzza a mobokat 25 yardon belül és húzza magával.
                                          • A Hammer of the Ancients minden irányba üt a Barbár körül. A Hammer of the Ancients minden tizedik leadása erőteljes lökéshullámot szabadít fel. A lökéshullám 10-szeres sebzést okoz.
                                          • Az ellenségek eltalálása Tempest Rhythm stacket generál. A Wrath of the Berserker aktiválása 50 stack Tempest Rhythm-et fogyaszt, és 16 yardon belül megrémiszti az ellenséget, így stackenként 2%-kal nagyobb sebzést szenvednek el 20 másodpercig. Maximum 50 stack.
                                          Crusader
                                          •  A Blessed Hammer szétreped az energiától és az útjában 15 yardon belül sebzi az ellenséget. A Dominion kivételével az összes rúna a kalapácsot egyenesen dobja el a karakter előtt.
                                          • Két másodpercenként meghívja a Fist of the Heavens-t egy véletlenszerű közeli ellenségre. A Steed Charge castolása után ez a hatás gyorsabban jelentkezik öt másodpercig.
                                          • A Falling Sword castolása után a karakter két arkangyallal leereszkedik az égből, akik képesek castolni Consecration-t és Condemn-t.
                                            • Az arkangyalok nem részesülnek a bónuszokból
                                            • Az arkangyalok nem sebződnek
                                            • Az angyalok spawnolásának nincs cooldown-ja a Falling Sword castolásakor
                                            • Egyszerre legfeljebb két arkangyal lehet jelen.
                                            • Az arkangyalok a továbbiakban nem castolják azonnal a Consecration-t és Condemn-t, miután megidézik őket.
                                            • Az Arkangyalok sebzése 33%-kal csökkent a korábbi értékéhez képest.
                                          Demon Hunter Specifikus Megszentelt tulajdonságok
                                          • A Strafe castolja az utoljára leadott nem-channeling hatred spender képességet.
                                          • A Vengeance castolása rakéták özönét szabadítja el, amelyek az ellenségek maximális életének megfelelő százalékos sebzést okoznak. A kilőtt rakéták száma 30 másodperc alatt megnő. Az elitek és a bossok rakétánként kevesebb sebzést kapnak.
                                          • A Cluster Arrow ellövése többé már nem dob el robbanószerkezetet. Ehelyett a robbanás erejét áthaladó fénysugarakba koncentrálja.
                                          Monk Specifikus Megszentelt tulajdonságok
                                          • A Wave of Light castolása most megidéz egy harangot a célhelyen, amely sebzést okoz, ha bármely játékos megtámadja a harangot. Egyszerre legfeljebb öt csengő lehet aktív.
                                            • A Shattering Light rúna tiszteletben tartja, hogy merre nézel, amikor megütöd a harangot, és a harangok többé nem tudják megszólaltatni egymást.
                                            • Más játékosok is megtámadhatják a megidézett harangokat.
                                            • Hangeffekt jelzi a megszentelt Wave of Light castolásátA harangok használata nem számít bele a többi játékos öléseibe
                                            • A harangok eltűnnek, ha 10 másodpercen belül nem használják fel őket.
                                          • Minden Way of the Hundred Fists kombinált ütés a második fázisú kombinált ütést használja. A Way of the Hundred Fists egymást követő találatai 2%-kal növelik a sebzést. Max 350 stack.
                                          • A Seven-Sided Strike ütés célpontját spirituális ütésekkel sújtják 15 másodpercig. Ez egyszerre csak egy ellenséget érinthet.
                                          Necromancer Specifikus Megszentelt tulajdonságok
                                          • A Golem 20 yardon belül felszedi a holttesteket. Minden általa tárolt holttest lehetővé teszi, tetszőleges corpse-spending képesség castolását a felhasznált hullák maximumával. Legfeljebb 30 holttest tárolható.
                                          • Az 50 yardon belüli ellenségeket folyamatosan támadja az Army of the Dead – Unconventional Warfare, amíg ez a tárgy fel van szerelve.
                                            • A Fate’s Vow és az Army of the Dead megszentelt képesség nem kerül kölcsönhatásba.
                                          • Öt, egymást követő ütés az ellenségre a Death Nova-val, egy olyan szellemet eredményez, amely minden ötödik Death Nova castolásnál lesújt az ellenségre. Egyszerre legfeljebb három szellem idézhető.
                                              Witch Doctor Specifikus Megszentelt tulajdonságok
                                              • A Locust Swarm által érintett ellenségek is meg lesznek kísértve (Haunt). A Piranhas castolásakor, a 60 yardon belül lévő összes megkísértett ellenség a medencébe kerül. A Bogadile által elkábított kisebb ellenség azonnal meghal. A Bogadile által elkábított elitek és bossok hatalmas sebzést szenvednek.
                                              • A Horrify olyan aurává válik, amelynek hatására az ellenség 100%-kal több sebzést kap és 15%-kal kevesebb sebzést okoz az egyéb hatásai mellett.
                                              • Időnként megidéz két Gargantuant és három Zombi Kutyát (Zombie Dogs). A Gargantuan megkapja Restless Giant rúna effektjét, a Zombie Dogs pedig mindegyik rúnájának az effektjét. A Sacrifice által sújtott ellenségeket feláldozzák, aminek következtében 100%-kal több sebzést szenvednek el a Petektől.
                                                  Wizard
                                                  • A Storm Armor 30 másodpercig töltődik. A Storm Armor teljes feltöltéssel történő castolása erőteljes villámcsapást szabadít fel, és azonnal megöl egy véletlenszerű ellenséget 30 yardon belül. A bossokat és az elieteket nem öli meg, de jelentős sebzést kapnak.
                                                  • Az Arcane Orb időszakonként akár négy orb-töltést is létrehoz, amelyek castoláskor további gömböt generálnak. Az Arcane Orbit rúnából származó összes töltés egyszerre robban fel.
                                                  • A Magic Missile 10 rakétát lő ki, és megkapja a Seeker rúna effektjét.

                                                      Season 28

                                                      A 28. szezon bemutatja az “Altar of Rites” talent fát, mely a szezon ideje alatt minden karakterünknek buffot biztosít. Rögtön ez első, ami könnyedén fel is oldható megduplázza a Killstreak-ünk idejét és bonuszát. Ezzel lehetővé téve, hogy gyorsabban elérhessük az áhított level 70-et. 

                                                      Szezon 28
                                                      JUTALMAK ÉS ÚJDONSÁGOK

                                                      Limitált Jutalmak:

                                                      • Bonus stash tab #24
                                                      • Conqueror’s transmogs (újra)
                                                      • Primal Hunter portrait
                                                      • Taennin the Tiny pet.

                                                      Bemutatott/ újragondolt Legendary-k:

                                                      • N/A

                                                        Altar of Rites

                                                        A 28. szezonban, a Rites of Sanctuary-ban mélyen a „Festering Woods” titokzatos romjai közé utazunk. Egy vadászexpedíció közepette a New Tristram-ból származó polgárok egy baljós oltárra bukkantak, amelyet egy ősrégi anyagból faragtak, és amin rejtélyes jelek vannak. A monolit kísérteties kisugárzásától megrendülve a bátor Nephalemek segítségét kérték, akik hajlandóak voltak megvizsgálni ezt a baljós felfedezést, amely a régi időkből maradt hátra – a Rítusok oltárát. 

                                                        A Sanctuary-ból kihaltnak hitt erő otthona, a Rítusok Oltára (Altar of Rites) ezeket a misztikus erőket adományozza a méltó Nefalemeknek. … Miután felajánlottak egy áldozatot. Az oltárral már lvl 1 szinten is kapcsolatba léphetsz.

                                                        A Rítusok oltárához érve a játékosok 26 pecsétnek nevezett ikont és három legendás varázsital-erőt láthatnak. Ismerkedj meg az alábbi elemekkel:

                                                        Talent tree

                                                        A: A Kill Streak időzítő időtartama és a jutalom bónusz megduplázódik.
                                                        B: Pools of Reflection az egész szezonon át tart, és a halál esetén nem nullázódik.
                                                        C: A tárgyaknak nincs szintkövetelménye
                                                        D: + 200 sebzés
                                                        E: +25% Missile sebzés csökkentés
                                                        F: +25% mozgási sebesség
                                                        G: +15% sebzés elitekre
                                                        H: Health Globe felvétele esetén egy pajzsot kapsz ,ami a maximum életerőd 5%-a 7 másodpercre. Ez 5x stackkelhető
                                                        I: +25% közelharci sebzés csökkentés
                                                        J: +10% megnöveli a legmagasabb elementáris sebzésedet
                                                        K: +20% sebzés elitekre
                                                        L: +10% sebzés +20% sebzés
                                                        M: duplázza death breath mennyiségét
                                                        N: Kritus sebzés esetén a következőket adja neked a karakternek megfelelően: Mana: 15, Hatred: 5, Wrath: 5, Arcane Power: 3, Fury: 3, Spirit: 5, Essence: 5.
                                                        O: Duplázza a bounty ládák számát
                                                        P: Nephalem rift és a greater rift globe-okat automatikusan felszedi A Nephalem és a Greater Rift globe-okat a rendszer automatikusan felveszi 60 yardon belül.
                                                        Q: Csökkenti az elitek sebzését 25%-kal
                                                        R: +15% sebzés +30% sebzés
                                                        S: Immunis leszel crown control effektekre
                                                        T: Mindenen át tudsz menni (mint az Illusry Boots-nál)
                                                        U: A petek felveszik a Death breath-et
                                                        V: Az elit pakkok még egy progress globe-ot adnak (Nephalem riftben és Greater riftben)
                                                        W: +25% boss sebzés
                                                        X: A petek felveszik a common(fehér), magic (kék) és rare (sárga) itemeket és egyből betörik őket alapanyagnak
                                                        Y: +15% dodge 
                                                        Z: Duplázza Kadalánál a legendás tárgyak esélyét
                                                        AA: Amikor megiszod az életerőitalodat, a három rúnakör egyike jelenik meg a földön, amelyek megnövelt sebzést, megnövelt “cooldown” csökkenést vagy megnövelt “resource cost” csökkentést biztosítanak.
                                                        AB: Amikor megiszod az életerőitalodat, 25 yardon belül minden ellenség 25%-kal kevesebbet sebez.
                                                        AC: Amikor megiszod az életerőitalodat, kapsz egy random shrine vagy limitált idejő Power Pylon effektet.
                                                        AD: Ha kapsz egy primal itemet akkor egyből egy másik random primal cucc is esik

                                                        A Seal-ek kinyitáshoz különböző feladatokat kell teljesítenünk, melyekről a Hungarian Heroes oldalán olvashattok részletesen. Annek érdekében, hogy a szezont a lehető leghatékonyabban kezdhessétek el, pedig javasoljuk, hogy nézzétek meg és kövessétek a Fast leveling Guide-unkat, hogy egy perc se teljesn feleslegesen a Diablo III season 28 alatt!

                                                        A 70-es szint leggyorsabb elérésben a Necromancer a leghatéákonyabb főleg szezon 28 alatt, a Corpse Explosion egy teljesen broken (túl erős) képesség a korai szinteken, viszont a későbbiekben is erős összeállításokat tudunk vele csinálni, a Poison Bonespear Necor build tökéletes Greater Rift farmolásra. Ebben a szezonban ezt a build-et raktuk össze először, reméljük segít nektek a haladásban!